Dobry produkt czy usługa nie obroni się sama. Oczywiście wysoka jakość proponowanych towarów to bardzo ważny element dobrze prosperującej firmy, jednak niewystarczający, by takowa osiągnęła sukces. Aby potencjalni klienci wiedzieli, że weszliśmy na rynek z godną uwagi ofertą, musimy dać się poznać. Jak to mówią – reklamą dźwignią handlu.
Baner reklamowy, to jedna z najskuteczniejszych form reklamy. Jest to w końcu reklama graficzna, która widnieje w dość sporych rozmiarach na ulicach miast lub przy drogach. A jak wiadomo, grafika widoczna z daleka trafia do obiorcy łatwiej i o wiele szybciej, niż ulotka czy wzmianka o firmie w Internecie. Jest jednak kilka zasad, zgodnie z którymi należy projektować skuteczne banery.
Co powinny, a czego nie powinny zawierać banery reklamowe?
Po pierwsze należy pamiętać o spójności wizualnej. Na banerze musi zatem widnieć logo, a więc najważniejszy element identyfikujący daną firmę, a także dane kontaktowe. Bardzo ważna jest również grafika, która skutecznie przyciąga wzrok. Najlepiej, by odpowiadała ona profilowi firmy. Z tego rodzaju reklamy korzystają praktycznie wszystkie branże – meblarskie, deweloperskie itd.
Pamiętając oczywiście o kolorze, nad jego wyborem również warto się dobrze zastanowić. Odpowiednia barwa może skutecznie wzmocnić przekaz, a źle dobrana zupełnie go zaburzyć. Barwa, choć wydaje się niepozornym elementem, tak naprawdę ma bowiem ogromne znaczenie. Kolor zielony kojarzy się na przykład z naturą, spokojem i relaksem. Z kolei czarny z elegancją i ponadczasową klasyką. Czerwień jest dość agresywna i pobudza do działania. To, co każdy baner powinien posiadać, to również jasne wezwanie do działania. Hasło, które zmotywuje potencjalnego klienta do odwiedzin w danym sklepie lub zamówienia towaru przez Internet.
Oczywiście przy wszystkich powyższych wskazówkach trzeba zachować umiar i rozwagę. Baner, który będzie wręcz pokryty różnymi hasłami, kolorami i dziwnymi elementami nie rzuci się w oczy z powodu ciekawego przekazu, a pstrokatości. Agresywne reklamy są drażniące i nieprzyjemne dla ludzi. Odpowiednie proporcje i zachowanie mniej więcej 20 procent przestrzeni na budzące zaufanie hasło, to wystarczający zabieg. Jeśli w głowie mamy już konkretny projekt, następnym krokiem powinno być zgłoszenie się do odpowiedniej, wykonawczej firmy.
Gdzie zamówić profesjonalny baner?
By zareklamować firmę za pomocą specjalnego baneru, musimy skorzystać z usług firmy, która takimi zleceniami zajmuje się na co dzień. Gdy zależy nam na wysokiej jakości i krótkim czasie oczekiwania, możemy zgłosić się do Drukarni Intro-Graf intro-graf.pl, która wykonuje skuteczne reklamy w Legnicy i okolicach.
Zajmująca się od wielu lat tego typu usługami firma pracuje wyłącznie na materiałach wysokiej jakości. Do produkcji zarówno banerów, jak i druku wielkoformatowego wykorzystuje najnowocześniejsze maszyny, które doskonale radzą sobie z praktycznie każdym projektem. Proponowane przez drukarnię banery w Legnicy czy Środzie Śląskiej skutecznie przyciągają klientów i realnie wpływają na zwiększenie sprzedaży.
Nie żałujmy więc pieniędzy na rozpowszechnienie wieści o naszej działalności. Choćbyśmy się starali – bez reklamy nie jesteśmy w stanie rozwinąć biznesu. Potencjalni klienci, którzy nie wiedzą nawet o naszym istnieniu nie są przecież w stanie dotrzeć do naszej oferty. Oczywiście taki przekaz możemy poprzeć także innymi pomysłami – gadżetami reklamowymi czy plakatami. W tym również pomoże wskazana firma. Wówczas cała kampania będzie spójna i wielokierunkowa. Inwestycja w nią z całą pewnością się nam zwróci!